Alla inlägg under februari 2017

Av Sofie - 27 februari 2017 11:18

jobb idag igen. Börjar komma in i rutinerna nu så kanske vågar jag mig på att försöka prismärka varor i dag det skulle nog i alla fall vara kul kanske behöver det fyllas på i butiken oxå eller plockas i ordning. Fick min nya soffa oxå nu på morgonen så jag hoppas att den är hel när jag kommer hem har jag tur så somnar Bella någonstans och inte klöser på soffan.
Fick ett mail från Viking line i går dock på finska så jag måste be om översättning men ändå det var ang sommarjobb

Av Sofie - 8 februari 2017 19:35

Ta emot utmaningen?

✒️Tatuerad - Ja
��Piercad- Ja
�� Äktenskap - nej

��Barn -nä men en reborndocka som heter Novalee

��Barnbarn- nej
Operationer - en
�� hur många gånger blivit sydd - 9 gånger ca
�� Brutit ben i kroppen - ja
�� Skjutit med en pistol - Nej
Sagt upp ett jobb - ja
Flugit i flygplan- Ja
�� Skolkat skolan - ja
�� åkt i en ambulans- Ja
�� Haft ett husdjur - Ja
�� Hoppat i fallskärm - Nej
�� åkt utför på skidor - nja
�� Ridit på en häst - Ja
�� Bott på ett sjukhus - Ja
�� Flugit luftballong - Nej
�� Donerat blod - Nej

�� Suttit i baksätet i en polisbil - Ja
�� Varit i slagsmål -ja
�� Flugit i en helikopter - Nej
�� Stickat en tröja- ja
�� Varit på TV - Ja
�� Kört för fort - Nej

Glöm inte att ändra så svaren passar dig.

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

för alla barn, vi behövs

Bloggare

bloggar jag följer

mitt livsmotto

att skära sig är bara en flykt jag borde stanna och slåss för mitt liv, jag har lika stor rätt att leva som alla andra


Skapa flashcards