Alla inlägg den 29 december 2016

Av Sofie - 29 december 2016 23:33

åh snart är det slut på det här året.


jag har tittat på olika nyårssminkningar och hittade tre varianter som jag gillade väldigt mycket

          

denna är snygg          men   denna är ännu snyggare  men denna är ju så grymt cool.

ja det kommer bli svårt det där med

nyårssminkningen helt klart, för överigt ska jag inte göra mycket på nyår bara vara på boendet vi ska äta tacos

sedan hänger jag väl med mia resten av kvällen och hoppas på att Bella inte blir allt för skrämd av fyverkerierna såklart.

ska nog ha min röda klänningen eller kanske min nya tröja. Novalee får ha någon klänning.


var och köpte the sims 4 i går på mediamarkt sedan köpte jag mina efterlängtade sminkpenslar som var på rea för 399kr

så nu har jag jättemånga proffsbortstar till smink, tänker att jag ska försöka sminka mig oftare (varje dag)

tack och lov att jag fick 500kr av pappa i julklapp för med den pengen och min fickpeng så kunde jag köpa dessa två saker. köpte iof ett par sparkbyxor till Novalee från cubus för 49kr oxå samt en overall för 69kr på lilla busfröet

jag är så himla nöjd med min jul fick massor av bra och roliga saker i julklapp


bella · familj · mamma · mia · Mig · Novalee · pappa · Sara

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

för alla barn, vi behövs

Bloggare

bloggar jag följer

mitt livsmotto

att skära sig är bara en flykt jag borde stanna och slåss för mitt liv, jag har lika stor rätt att leva som alla andra


Ovido - Quiz & Flashcards