Alla inlägg den 7 november 2016

Av Sofie - 7 november 2016 21:40

alltså det här med att blogga om positiva saker känns nästan omöjligt.det händer inte så mycket, jag är utan aktivitet i dagsläget.visst jag var och kollade på ett ställe men kände nästan direkt att de inte skulle kunna hjälpa mig. ska träffa Elisabeth imorgon och säga att jag tackar nej till den grejen sedan är det bara att ta kontakt med aktema igen för och se var jag skulle passa in.enda problemet är att jag måste ändra något i min personlighet vilket jag inte alls vet hur jag ska lyckas med och jag mår egentligen skit pga det, vilja att skadaa mig blir bara starkare och starkare för jag är ju värdelös det vet jag ju. man kan omöjligt ändra på den man är och så länge jag inte kan ändra på det så kan jag inte heller komma ut på nån form av aktivering/jobb.jag har liksom två listor en för saker man ska göra och en för vad jag inte ska göraman ska vara artig men inte för privatman ska vara duktig men inte visa detman ska vilja utvecklas men inte visa detja ni ser ju själva

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

för alla barn, vi behövs

Bloggare

bloggar jag följer

mitt livsmotto

att skära sig är bara en flykt jag borde stanna och slåss för mitt liv, jag har lika stor rätt att leva som alla andra


Skapa flashcards