Alla inlägg under september 2016

Av Sofie - 20 september 2016 00:07

Finlandsbåt mot Helsingfors
Sitter i kafeterian nu med novalee sovandes i vagnen och avnjuter en kall Cola. Mamma är och röker vet inte riktigt vad jag ska blogga riktigt
Händer inte så mycket i mitt liv. Har slutat pÅ mitt jobb för det blev för struligt så jag kände inte att jag ville vara kvar.

Mitt emot mig sitter en jättesöt katt verkligen helt bedårande ( Gud vad jag saknar Bella nu)

Av Sofie - 10 september 2016 22:58

Valt att sluta på mitt jobb, det blev så mycket med allt rörigt liksom. Jag är ingen bra på att jobba, jagförstår inte varför det ska vara så svårt. Tidigare i mitt liv så har jag varit distanslös eller vad man kan kalla det och nu har jag försökt uppföra mig som man borde uppföra sig enligt mig men det fungerade inte alls och jag ser inte var jag gjort fel. Jag ska alltså åtgärda något som ligger i min personlighet och i den som jag är som person men hur fasen åtgärdar man det? Jag vet ju inte ens vad jag ska åtgärda hm??

Haft skittråkigt i dag och har inte kommit på vad jag ska åtgärda. Jag borde smörja min ytterdörr som gnisslar och jag borde köra en maskin tvätt men jag har ingen lust att ta tag i det alls så de slutar med att jag har långtråkigt
Funderar alldeles för mycket än vad som är bra för mig och kommer inte fram till något alls

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

för alla barn, vi behövs

Bloggare

bloggar jag följer

mitt livsmotto

att skära sig är bara en flykt jag borde stanna och slåss för mitt liv, jag har lika stor rätt att leva som alla andra


Ovido - Quiz & Flashcards