Alla inlägg under augusti 2016

Av Sofie - 24 augusti 2016 23:26

Dagens humör: glad

Dagens borde: klivit upp tidigare

Dagens frisyr: tofs

Dagens smink: osminkad

Dagens klädsel: träningsbyxor och t-shirt samt gympa skor

Dagens planer: inga planer alls

Dagens materiella vill ha: the sims 4

Dagens fundering: drömde jag eller var det på riktigt?

Dagens tråkigaste: åka och handla

Dagens längtan: åka på kryssning


sovit nästa hela dagen idag igen och vaknade av att mamma ringde mig

sedan åkte vi och handlade mat på maxi tillsammans

mer än så har inte jag gjort

Av Sofie - 19 augusti 2016 13:26

agustifestival med marknad som jag ska gå på i kväll/eftermiddag. Men det blir inget karusellåkande då jag inte har någon att åka med
Vilket ju är lite tråkigt med tanke på att jag älskar att åka karusellerna. Igår gardet Rix fm festival i Vasaparken och jag var där en stund i eventbyn. Jag spelade en tävling där man skulle fånga papperpengar i en maskin med vind och fick en mobilhållare, eller ja snarare valde den förjag fick typ fyra alternativ att välja mellan. Sedan kastade jag godispåsar och missade varenda gång så till slut gav de mig tröst pris bestående av två små påsar med godis. Haribo har tydligen kommit. Med nytt godis sura dinosaurier kul för mig som älskar surt godis och jag kan meddela att de var jättegoda oxå så de kommer jag köpa när jag köper godis?

nu laddar jag för att gå på marknaden och det är hyfsat fint väder ute oxå med sol som skiner och uppehåll och något varmare väder men jag vill gärna att det ska bli sådär jättevarmt igen så jag kan bada igen för jag tycker inte det är färdigbadat ännu. På torsdag fyller Benajmin 4år oxå han börjar bli stor min systerson och han är så himla söt med sitt lockiga hår ja verkligen finast i världen

Nya godiset som jag åt

Av Sofie - 3 augusti 2016 22:58

 

Alpacka

 

komandorovaran

 

sköldpadda

mer sköldpadda  



 

surikater

 

TIGER

mer tiger

   

sandkatt

 

surikater som fått mat

 

flamingos

 

panter

 

? minns inte vad detta djur heter

 

alligator

 

annan art av  sköldpadda

 

leugan

 

flodhäst i sten eller trä

 

jag och sockervadd

 

staty av Olof Palme

 

fanns även en staty av en gammal kung

   Luis Armstrong

 

kungen och jag H-M. Gustav v1 Adolf


  närbild på Palmes skylt

Av Sofie - 2 augusti 2016 23:11

varit på parken zoo i dag och givetvis fotograferade jag jättemycket men jag orkar inte föra över några bilder idag så det kommer senare?
Jag har åkt karusell och ätit sockervadd samt köpt sovuernier
Det var roligt men Gud vad trött jag är dock, och i söndags vurpade jag med cykeln oxå så nu har jag skrapsår på knät och benet med. Imorgon ska vi till Varamon och bada och nu ska jag sova

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

för alla barn, vi behövs

Bloggare

bloggar jag följer

mitt livsmotto

att skära sig är bara en flykt jag borde stanna och slåss för mitt liv, jag har lika stor rätt att leva som alla andra


Skapa flashcards