Alla inlägg den 29 juli 2016

Av Sofie - 29 juli 2016 20:41

dagarna går och jag gör inget speciellt. Har varit och grillat samt att jag varit och badat två gånger. Sedan har jag såklart varit på loppisar och träffat mamma. Idag hjälpte jag mamma att handla då hon skulle köpa tunga saker (4paket vetemjöl t.ex.) då det var extra pris på det hos netto denna vecka. Så jag körde hem dettill mamma så hon slapp bära, jag vill inte att hon ska bära tunga saker som tack ska mamma lägga upp mina jeans och en tröja som jag har fått av Mias mamma som är för lång i ärmarna. Hur tänker egentligen de som tillverkar kläder? Bara för att jag är ganska mycket större så betyder inte det att jag är lång som en giraff för det. Nä det suger att vara fet helt enkelt varför kan man inte göra kläder i alla storlekar och längder.


Har bytt på Novalee så hon ligger här bredvid mig i pyjamas och en filt, jag ska ta och ge henne lite mat ch sedan stoppa henne i säng för hon är trött tjejen min?? sedan ska jag se på tre män och en baby har sett den filmen men det är jättelängesedan nu

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

för alla barn, vi behövs

Bloggare

bloggar jag följer

mitt livsmotto

att skära sig är bara en flykt jag borde stanna och slåss för mitt liv, jag har lika stor rätt att leva som alla andra


Ovido - Quiz & Flashcards