Alla inlägg den 8 juli 2016

Av Sofie - 8 juli 2016 23:02

Varför är det så sjukt tråkigt väder hela tiden det enda jag vill är ju att åka och bada samt sola. Ska det regna hela min semeter eller?

Igår hade jag en toppenbra dag. jag var med Mia och hennes föräldrar först köpte vi skor för att sedan åka ut till golfbanan och äta lunch, självklart fick Novalee förja med. Fast det var inget bra ställe att äta på, de missade min beställning på pomme. Så först fick jag ingen mat och sedan kom de ut och sa att vi inte beställt någon pomme, vilket vi visst hade gjort både jag och mias mamma sa tydligt att jag ville ha pomme. efter det så vill de ha betalt innan de kunde. laga maten oxå. Men det förstod inte Ulf som är Mias pappa så jag fick vänta lite till, och vi sa till honom att han måste gå och betala pommen annars skulle de inte göra den åt mig. D,et var precis så de gjorde med de andras bestälningar nämligen snacka om skitställe.

Men efter det så blev de lite bättre, och vi åkte och plockade jordgubbar. Och när vi var klara med det så åkte vi och fika i norsholm, där jag åt glass med superkonstig konsistens och drack äcklig flädersaft (som jag faktiskt brukar tycka om)


Efter det så skulle vi åka och plocka hallon men vi hittade inte till det stället. Och sedan var vi tvugna att vända då jag skulle köpa kläder av en tjej på kungsgatan kl 18. Så vi kom hem och jag lämnade jordgubbarna samt bytte vagn för att sedan gå till kungsgatan. Gjorde min affär och gick, fick dock smita in på ica och växla pengar samt köpa något att dricka.

Sedan när jag kom hem så hoppade jag in i duschen och fixade jordgubbarna; och så kom Mia ner

familj · mia · Novalee · resor

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

för alla barn, vi behövs

Bloggare

bloggar jag följer

mitt livsmotto

att skära sig är bara en flykt jag borde stanna och slåss för mitt liv, jag har lika stor rätt att leva som alla andra


Ovido - Quiz & Flashcards