Alla inlägg den 7 februari 2016

Av Sofie - 7 februari 2016 19:19

jag fryser något oehört kan inte fatta att det kan vara så kallt inomhus! Ångesten är på Max konstant och jag vill bara ge upp och skita i allt men samtidigt vill jag inte missa mitt jobb. För jag trivs verkligen med jobbet och så har jag ju precis börjat oxå så jag vill inte börja med att vara frånvarande direkt. Samtidigt som jag gråter och bara vill ta den där överdosera för att få slut på allt jobbiga så kan jag inte ta steget, eller ja jag kan inte ta något steg i någon riktning det är bara låst. Orkar inte sova men orkar inte vara vaken heller
Står inte ut med att vara såhär nere igen det hade ju precis vänt för mig. Det började ju bli ljust
Känner mig apatisk orkar fan inte resa mig en gång till

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

för alla barn, vi behövs

Bloggare

bloggar jag följer

mitt livsmotto

att skära sig är bara en flykt jag borde stanna och slåss för mitt liv, jag har lika stor rätt att leva som alla andra


Ovido - Quiz & Flashcards